preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 2. 2015.

Ukupno: 109966
Ovaj mjesec: 1848
Ovaj tjedan: 102
Danas: 5
 

Projekt YES

Young Entrepreneurs Step by Step pod akronimom YES ili u prijevodu Mladi poduzetnici-Korak po korak, projekt je kojeg Prirodoslovna škola provodi u suradnji sa zemljama partnerima: Poljskom, Finskom, Rumunjskom i Turskom. Projekt financira Europska unija u suradnji s Agencijom za mobilnost i programe EU u sklopu potprograma Comenius-Multilateralna školska partnerstva. Projekt , kojeg je Prirodoslovna škola glavni koordinator, provodit će se u suradnji sa školama Lauttakylän lukio iz Finske, Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych iz Poljske, Karşıyaka Anadolu Lisesi iz Turske, Liceul Tehnologic “Dacia” iz Rumunjske,  u razdoblju od 1.8.2012. do 31.7.2014. U sklopu projekta, učenici i profesori  Prirodoslovne škole moraju u 4 službena putovanja ostvariti  najmanje 24 mobilnosti u zemlje-partnere te ujedno biti domaćin jednog od 5 ukupno predviđenih službenih putovanja. Cilj projekta YES-Young Etrepreneurs-Step by Step je smanjiti stopu preranog napuštanja srednjoškolskog obrazovanja animiranjem i informiranjem učenika o mogućnostima i načinima otvaranja vlastitih poduzeća vezanih uz njihovu struku. Tijekom dvije godine, koliko traje projekt, učenici bi trebali upoznati sve korake potrebne za otvaranje vlastitog poduzeća i upoznati se s profilom uspješnog mladog poduzetnika. Osim toga, tijekom službenih putovanja učenici će imati priliku poboljšati  svoje jezične vještine engleskog jezika, upoznati se s drugačijim kulturama i religijama.  Za više informacija posjetite službenu stranicu projekta: http://yes-comenius.com/ , odnosno službenu stranicu hrvatskoga tima: http://yescrocomenius.wordpress.com/.

 

 

Tražilica



« Studeni 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Korisni linkovi

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju